← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door bert.h22 dagen geleden

Wat geeft jullie s middags energie zonder aan de koffie te gaan?

Ik merk de laatste tijd dat ik rond een uur of drie helemaal inzak. Vroeger pakte ik dan gewoon nog een koffie, maar dan lig ik in de avond klaarwakker, dus dat wil ik afbouwen. Sinds kort neem ik in de namiddag een Turbo Green Juice met een glas water in plaats van koffie, en ik maak er een kort ommetje van tien minuten bij. Dat helpt me echt beter de middag door dan ik had verwacht. Maar ik ben benieuwd wat anderen doen. Hebben jullie een vaste truc voor die middagdip? Ik ben altijd in voor nieuwe ideeen.
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

kees.v22 dagen geleden

Goeie vraag Bert. Bij mij is het ook rond drie uur raak. Ik heb de koffie na de lunch geschrapt en drink nu thee, en een stukje wandelen helpt inderdaad meer dan ik dacht.

bert.h22 dagen geleden

Herkenbaar Kees, dat wandelen onderschat je echt. Zelfs tien minuten rond het blok werkt bij mij beter dan een bak koffie.

KatjaCallens22 dagen geleden

Mooi dat je de koffie in de namiddag afbouwt, Bert, dat scheelt vaak enorm voor je nachtrust. Die combinatie van een Turbo Green Juice en even bewegen is precies wat ik zelf ook doe. Voor wie meer wil: ik schreef tien manieren om je energie te verhogen zonder koffie.