← Terug
Als oud-apothekersassistente was ik skeptisch - nu niet meer
Ik heb 35 jaar in de apotheek gewerkt en was altijd een beetje skeptisch over supplementen. Mijn dochter overtuigde me om Turbo Probiotica te proberen voor mijn darmproblemen. Na 5 weken moet ik eerlijk toegeven: het werkt. Mijn spijsvertering is rustiger en het opgeblazen gevoel is verdwenen.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat een eerlijk en mooi verhaal Ria! Juist van iemand met jouw achtergrond betekent dit veel. Probiotica werkt echt — het is geen placebo maar wetenschap. Fijn dat je dochter je heeft overtuigd. Meer over hoe probiotica werkt: alles wat je moet weten over probiotica.
ria.vd.berg1 maanden geleden
Dankjewel Katja! In mijn apotheektijd hoorden we weinig over probiotica, maar de laatste jaren is er zoveel onderzoek bijgekomen. Ik ben om!
fatima.19821 maanden geleden
Als huisarts-assistente herken ik die scepsis. Maar de wetenschap achter probiotica is steeds sterker. Mooi dat je het een kans hebt gegeven.
wilma.19541 maanden geleden
Als oud-verpleegkundige was ik ook eerst skeptisch. Nu neem ik zelf probiotica en raad het iedereen aan. De darmen zijn zo belangrijk.