← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door liesbeth.19721 maanden geleden

Collageen review na 4 maanden — huid en gewrichten

Even een update na 4 maanden dagelijks een schepje Turbo Collageen door mijn ochtendthee.\n\nHuid: duidelijk vochtiger en soepeler. De rimpels rond mijn ogen zijn niet weg maar lijken minder diep. Mijn huidtherapeut beaamde het verschil.\n\nGewrichten: minder kraken in mijn knieën bij het traplopen. Subtiel maar merkbaar.\n\nHaar: sterker, minder haaruitval bij het borstelen.\n\nNagels: harder, breken minder snel.\n\nIk ben 53 en wou dat ik eerder was begonnen.
8
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

yara.19941 maanden geleden

Mooie resultaten! Het feit dat je huidtherapeut het ook ziet is veelzeggend. Collageen werkt echt, maar je moet geduld hebben.

liesbeth.19721 maanden geleden

Bedankt Yara! Ja, geduld is de sleutel. De eerste 6 weken dacht ik: werkt dit wel? Maar daarna kwam het verschil.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat een prachtige, gedetailleerde review Liesbeth! En die opmerking "ik wou dat ik eerder was begonnen" horen we zo vaak. Na je 30e maakt je lichaam elk jaar minder collageen aan, dus hoe eerder je begint hoe beter. Je resultaten na 4 maanden zijn precies wat je mag verwachten: huid, gewrichten, haar en nagels profiteren er allemaal van. Meer over collageen voor alle leeftijden.