← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door monique.197527 dagen geleden

Drie maanden Turbo Kurkuma, mijn eerlijke review

Beloofd is beloofd, hier mijn eerlijke review na drie maanden Turbo Kurkuma. Ik begon ermee voor de stijve vingers die ik 's ochtends had, vooral in de winter was dat vervelend. Ik neem 2 capsules per dag bij het ontbijt. De eerste maand merkte ik weinig en ik was bijna gestopt. Achteraf blij dat ik dat niet deed, want in de tweede en derde maand ging het echt schuiven. Mijn handen voelen 's ochtends soepeler en ik heb minder dat zeurende gevoel. Eerlijk: het is geen toverpoeder en bij heel slecht weer voel ik nog steeds wat. Maar het scheelt genoeg dat ik doorga. Ik let er wel op dat ik ze bij een maaltijd met wat vet neem, dat schijnt de opname te helpen. Voor wie twijfelt: geef het minstens twee maanden de tijd voor je oordeelt. Katja schreef er een goed stuk over: 12 voordelen van kurkuma.
6
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

bep.194927 dagen geleden

Dank voor de eerlijke review. Dat je het bij een vetrijke maaltijd moet nemen wist ik niet, ga ik meteen aanpassen. Ik nam ze altijd op een lege maag.

KatjaCallens26 dagen geleden

Goed punt Bep, kurkuma neemt je lichaam veel beter op met wat vet erbij, en de zwarte peper in Turbo Kurkuma helpt daar ook bij. Mooie review Monique, vooral je tip om het minstens twee maanden te geven klopt helemaal. Voor wie meer wil weten: hoe kurkuma helpt bij ontstekingen.

carla.197525 dagen geleden

Bij mij precies hetzelfde verloop, eerste weken niks en daarna langzaam beter. Ik gebruik het nu voor mijn rug en wil het niet meer missen.