← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door marian.19701 maanden geleden

Drie maanden Turbo Magnesium — mijn eerlijke ervaring

Ik wilde even delen hoe het me bevalt. Ik ben in februari begonnen met Turbo Magnesium, 2 per dag bij het avondeten. De eerste twee weken merkte ik eerlijk gezegd niet zoveel. Maar na een week of drie begon ik beter te slapen. Ik werd minder vaak wakker 's nachts en voelde me 's ochtends frisser. Nu na drie maanden merk ik ook dat ik minder last heb van spierkrampen in mijn kuiten. Dat had ik altijd 's nachts en dat is bijna helemaal weg. Ik ben er echt blij mee. Het is geen wondermiddel maar het maakt wel degelijk verschil.
7
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

hennie.19501 maanden geleden

Herkenbaar! Die spierkrampen 's nachts had ik ook altijd. Sinds ik magnesium neem is dat ook bij mij verdwenen. Fijn dat het bij jou ook werkt.

KatjaCallens1 maanden geleden

Mooi om te lezen Marian! Magnesium speelt een grote rol bij spierontspanning, dus het is niet gek dat die krampen verdwijnen. En dat het een paar weken duurt voor je echt effect merkt is heel normaal. Meer over de voordelen van magnesium

lisa.19941 maanden geleden

Ik overweeg ook om met magnesium te beginnen. Neem je het 's avonds? En merk je verschil met welke vorm magnesium je neemt?