← Terug
Mijn eerlijke review van Superba Krill Olie na 4 maanden
Ik ben een man van 65 en normaal niet zo van de supplementen, maar mijn vrouw gebruikt al jaren van alles uit dit huis en heeft me overgehaald. Ik ben in het voorjaar begonnen met Superba Krill Olie, vooral omdat ik las dat omega-3 goed is voor hart en hoofd, en ik merkte dat ik me 's middags vaak wat suf voelde.
Ik neem er twee per dag, gewoon bij het ontbijt. In het begin dacht ik: ik voel er niks van, dit is weggegooid geld. Maar ik heb doorgezet omdat mijn vrouw zei dat het even kan duren.
Nu, na vier maanden, moet ik toegeven dat ik me overdag helderder voel en dat de middagsufheid minder is. Wat ik ook merk is dat mijn schouders 's ochtends minder stijf aanvoelen, al kan dat ook aan het mildere weer liggen, dat geef ik eerlijk toe. Geen wondermiddel dus, maar voor mij wel de moeite waard.
Voor de mannen hier die twijfelen: geef het een paar maanden de tijd voordat je een oordeel velt. Voor mij was dat het verschil.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens25 dagen geleden
Dank je voor deze eerlijke review, Gerard, daar hebben andere leden veel aan. Je punt over geduld klopt helemaal, omega-3 heeft echt een paar maanden nodig om zijn werk te doen. Fijn dat je je overdag helderder voelt. Voor wie meer wil weten over wat krill olie doet heb ik dit overzicht gemaakt.
ton.h25 dagen geleden
Goed verhaal Gerard, en herkenbaar. Bij mij duurde het ook zeker twee maanden voor ik iets merkte, ik was het bijna gestopt. Blij dat ik het niet heb gedaan, want die stijve schouders in de ochtend zijn bij mij ook een stuk minder.