← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door els.196418 dagen geleden

Mijn eerlijke review: Turbo Magnesium na vier maanden

Ik beloofde mezelf een echte review te schrijven zodra ik het een tijd gebruikte, en die tijd is nu daar. Vier maanden Turbo Magnesium, twee per dag, meestal in de avond. Waarom ik begon: ik had 's nachts vaak kramp in mijn kuiten, echt van dat je gillend wakker schiet. En ik lag te veel te malen in bed. Een vriendin tipte magnesium. Wat er veranderd is: de kuitkrampen zijn bijna helemaal weg, misschien nog een keer in de maand in plaats van een paar keer per week. En ik val makkelijker in slaap, mijn hoofd staat rustiger. Op energie overdag merk ik eerlijk gezegd niet zo veel verschil, maar daar nam ik het ook niet voor. Kleine kanttekening: de eerste week had ik iets van een weke stoelgang, dat trok vanzelf weg toen ik ze in de avond ging nemen in plaats van in de ochtend. Al met al ben ik tevreden. Voor de kramp en de slaap alleen al hou ik het erin. Als je twijfelt over welke vorm je nodig hebt, dat verschilt echt per persoon.
8
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens18 dagen geleden

Dank voor deze eerlijke review Els, ook dat je die weke stoelgang in het begin benoemt. Dat je ze naar de avond verplaatste is precies de goede oplossing, top dat je dat zelf ontdekte. Dat de kramp en je slaap zo verbeterd zijn is echt fijn om te lezen. Voor wie meer wil weten over wat magnesium doet: 10 verbluffende voordelen van magnesium.

carla.197518 dagen geleden

Zo herkenbaar die nachtelijke kuitkramp, ik schoot er ook altijd wakker van. Sinds de magnesium is het bij mij ook bijna weg. Fijn om jouw verhaal te lezen, dan weet ik dat ik niet de enige ben.