← Terug
Eerlijke review: Turbo Probiotica na drie maanden, inclusief de eerste minder leuke week
Ik gebruik nu drie maanden Turbo Probiotica en wilde een eerlijk verhaal delen, ook het minder leuke stuk. In de eerste week had ik namelijk juist meer een opgeblazen gevoel en wat rommelingen. Ik las achteraf dat dat kan als je darmen wennen, en het trok inderdaad na een dag of vijf weg.
Vanaf week twee merkte ik dat mijn buik rustiger werd. Ik had altijd last van een opgeblazen gevoel na het avondeten, en dat is nu een stuk minder. Niet helemaal weg, maar duidelijk beter. Ik neem ze in de ochtend, twee per dag, en dat bevalt.
Wat ik fijn vind is dat ik geen gedoe meer heb met mijn spijsvertering op drukke dagen. Vroeger merkte ik stress meteen aan mijn buik. Ik wil niet doen alsof alles perfect is, want een gezonde week met genoeg vezels en water helpt minstens zo veel. Maar de combinatie werkt voor mij.
Voor wie twijfelt: geef die eerste week even de tijd en haak niet te snel af. Ik was bijna gestopt en ben blij dat ik doorgezet heb. Nemen jullie ze ook in de ochtend, of juist op een ander moment?
Reageer
Log in om te reageren.
coby.196116 dagen geleden
Dank voor je eerlijke review, Astrid. Die eerste week met wat meer rommelingen had ik ook, ik was bijna gestopt. Goed dat je erbij zegt dat het wegtrekt, dat had mij toen gerustgesteld. Bij mij werd de buik na twee weken ook rustiger.
KatjaCallens16 dagen geleden
Mooi en eerlijk verhaal, Astrid, en goede aanvulling Coby. Die wenperiode in de eerste dagen is heel normaal terwijl je darmflora zich aanpast. Twee per dag op een vast moment is precies goed. Ik schreef hier waarom veel probiotica niet werken en waar je op moet letten.