← Terug
Mijn ervaring met Green Juice - eerlijk verhaal
Ik was sceptisch over Turbo Green Juice. Weer zo'n poeder dat wonderen belooft, dacht ik. Maar mijn vriendin bleef aandringen dus ik probeerde het. Een schepje door water elke ochtend. Na 3 weken merk ik dat ik me fitter voel en minder trek heb in zoet. Geen wonder, maar wel een verschil. Ik ben om!
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Haha, die sceptische houding herken ik, Els! Fijn dat je het toch geprobeerd hebt en dat je het verschil merkt. Dat je minder trek hebt in zoet komt doordat je lichaam nu meer voedingsstoffen binnenkrijgt en minder "schreeuwt" om snelle energie. Blijf het volhouden! Meer lezen over de voordelen: 20 redenen om te beginnen met juicen 💚
petra.19811 maanden geleden
Ik was ook sceptisch maar gebruik het nu 2 maanden. Minder trek in zoet herken ik helemaal! En ik voel me echt energieker.
els.bakker1 maanden geleden
Fijn om te horen dat het bij jou ook zo werkt! Dan is het geen placebo 😄