← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door marleen.vd.berg2 maanden geleden

Green Juice: 3 jaar verder β€” mijn eerlijke ervaring

Na 3 jaar dagelijks Green Juice kan ik zeggen: het is onderdeel van mijn routine geworden. Merk ik nog steeds verschil? Ja, vooral als ik het een week vergeet. Dan voel ik me trager en minder scherp. De smaak went snel en ik mix het gewoon door mijn water.
5
πŸ’¬ 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens2 maanden geleden

Wat fijn om te lezen Marleen! 3 jaar trouwe gebruiker β€” dat zegt veel. Het is inderdaad zo dat je het verschil het meest merkt als je stopt. De dagelijkse mix van spirulina, tarwegras en chlorella bouwt je basis op. Meer over de kracht van green juice: Ken jij moeder natuur's energiedrank al?

marleen.vd.berg2 maanden geleden

Klopt, die basis merk je pas als je het mist. Bedankt voor de link, ga ik lezen!

bas_19752 maanden geleden

Herkenbaar! Ik vergat het een week tijdens vakantie en voelde me echt minder.

ingrid.19762 maanden geleden

Door water mengen vind ik ook het makkelijkst. Soms doe ik het in een smoothie voor de afwisseling.