← Terug
Green Juice review — eerlijk verhaal van een scepticus
Ik was behoorlijk sceptisch toen mijn zus me Green Juice aanraadde. "Een groen poeder dat je door water doet, ja hoor." Maar goed, ik gaf het een kans.\n\nWat ik merk na 4 weken:\n- Mijn energie is stabieler, minder dips rond 15:00\n- Mijn huid ziet er iets helderder uit (zegt mijn man tenminste)\n- Ik heb minder trek in zoet na de lunch\n\nWat ik niet merk:\n- Het is geen wondermiddel, ik ben niet ineens superwoman\n- De smaak is ok maar niet lekker (doe het nu door een smoothie)\n\nAl met al: ik ga ermee door. Een schepje door mijn ochtendsmoothie is makkelijk genoeg.
Reageer
Log in om te reageren.
noor.19911 maanden geleden
Haha, herkenbaar! Ik was ook sceptisch. Maar die stabielere energie overtuigde me uiteindelijk. Door een smoothie is de smaak echt prima.
anja.19761 maanden geleden
Ja, de smoothie-tip was een game changer voor mij. Met banaan en mango proef je het groene echt niet meer.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat een eerlijke en herkenbare review Anja! Precies zo horen we het vaker: geen wondermiddel, maar wel merkbaar verschil bij consistent gebruik. De stabielere energie komt doordat Green Juice je lichaam voorziet van een breed spectrum aan vitamines en mineralen uit groene superfoods. En goed dat je het door een smoothie doet, dat maakt het een stuk lekkerder! Waarom juicen zo krachtig is.