← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door bas.19801 maanden geleden

Krill Olie — mijn ervaring na 6 weken

Wilde even mijn update delen. Ik ben 6 weken geleden begonnen met Superba Krill na advies van mijn fysiotherapeut (die zei omega-3 nemen).\n\nWat ik merk:\n- Mijn knieën voelen soepeler, vooral na het hardlopen\n- Minder last van droge ogen achter de computer\n- Concentratie op het werk lijkt iets beter, maar dat kan ook inbeelding zijn\n\nIk neem 2 per dag bij het ontbijt. Geen nare bijwerkingen gehad, geen vieze nasmaak zoals ik vroeger had van visolie capsules.
6
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

lieke.19931 maanden geleden

Dat van die droge ogen herken ik! Ik zit ook veel achter een scherm en merk dat het beter is sinds ik krill olie neem.

KatjaCallens1 maanden geleden

Mooie review Bas! De omega-3 vetzuren in krill olie (EPA en DHA) zijn inderdaad goed voor gewrichten, ogen en concentratie. Het voordeel van krill boven gewone visolie is dat de omega-3 in fosfolipide-vorm zit, waardoor je lichaam het veel beter opneemt. Vandaar ook geen nare nasmaak. Lees hier meer over de voordelen van krill olie.

bas.19801 maanden geleden

Bedankt Katja! Fijn om te weten dat het wetenschappelijk onderbouwd is. Ik ga er zeker mee door.