← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door petra.19741 maanden geleden

Krill Olie vs visolie — waarom ik ben overgestapt

Even mijn ervaring delen voor wie twijfelt. Ik nam jarenlang gewone visolie capsules. Werkte ok maar ik had last van oprispingen en een vieze nasmaak.\n\nSinds 3 maanden neem ik Superba Krill en het verschil is groot:\n- Geen oprispingen meer\n- Mijn gewrichten voelen soepeler (ik fiets veel)\n- Mijn huid is minder droog\n- De capsules zijn kleiner en makkelijker in te nemen\n\nApparent zit het verschil in de fosfolipiden waardoor krill olie beter wordt opgenomen. Ik ga niet meer terug naar visolie.
7
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

eva.19931 maanden geleden

Als diëtiste kan ik bevestigen: de fosfolipide-vorm in krill olie wordt beter opgenomen dan de triglyceriden in reguliere visolie. Goed dat je bent overgestapt.

petra.19741 maanden geleden

Fijn om dat bevestigd te krijgen van iemand met die achtergrond. Ik ben overtuigd!

KatjaCallens1 maanden geleden

Mooie vergelijking Petra! En Eva vat het goed samen vanuit wetenschappelijk oogpunt. De fosfolipiden in krill olie zorgen voor betere opname en geen oprispingen. Daarnaast bevat krill olie astaxanthine, een krachtige antioxidant die in visolie niet zit. Meer over de voordelen van krill olie.