← Terug
Magnesium en Sweet Dreams samen — mijn slaaprevolutie
Ik ben moeder van drie tieners en sliep jarenlang slecht. Altijd moe, prikkelbaar, het hele pakket.\n\nNa advies hier in de community ben ik begonnen met Sweet Dreams (2 per dag) en na 2 weken Turbo Magnesium erbij.\n\nHet verschil is ongelooflijk. Ik val nu binnen 20 minuten in slaap (vroeger lag ik uren wakker), word minder vaak wakker, en sta 's ochtends op zonder die loodzware gevoel.\n\nMijn man zegt dat ik ook vrolijker ben. Dat zal wel komen doordat ik eindelijk slaap.
Reageer
Log in om te reageren.
hennie.19501 maanden geleden
Wat herkenbaar! Ik sliep ook zo slecht als moeder. Sweet Dreams en magnesium samen is echt een topcombinatie.
joke.19751 maanden geleden
Bedankt Hennie! Ja, die combinatie is echt een gamechanger. Ik vertel het iedereen die slecht slaapt.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat een prachtig verhaal Joke! En herkenbaar voor zoveel moeders die chronisch te weinig slapen. Sweet Dreams helpt bij het inslapen en magnesium bij het doorslapen, ze vullen elkaar perfect aan. Fijn dat je man het verschil ook merkt. Goed slapen beïnvloedt echt je hele humeur en functioneren. Meer over de combinatie.