← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door tineke.19641 maanden geleden

Menopauze Balans na opvliegers in de bibliotheek

Lieve dames, ik werk als bibliothecaresse en die opvliegers midden in een uitleg aan bezoekers zijn echt gênant. Een vriendin raadde me Menopauze Balans aan. Nu 5 weken bezig, 2 capsules per dag. De opvliegers zijn niet helemaal weg maar wel minder intens en minder frequent. Ik slaap ook iets beter. Wie heeft vergelijkbare ervaringen?
6
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Lieve Tineke, wat vervelend dat die opvliegers zo op onhandige momenten komen! Gelukkig helpen de ingrediënten in Menopauze Balans (zoals vitex en rode klaver) bij het reguleren van de hormoonbalans. Dat de frequentie al afneemt na 5 weken is een goed teken — het kan nog verder verbeteren tot week 8-12. Het betere slapen hangt daar ook mee samen. Heb je al eens gekeken naar deze informatie over nachtrust? Sterkte!

tineke.19641 maanden geleden

Dankjewel Katja! Dat geeft hoop. Ik ga dat artikel over nachtrust ook lezen.

marco871 maanden geleden

Herkenbaar! Ik werk als receptioniste en die opvliegers middenin een gesprek... Na 2 maanden Menopauze Balans heb ik er nog maar een paar per week. Doorzetten!

jan.de.vries1 maanden geleden

Goed om te horen dat het beter wordt! Ik ben nu 3 weken bezig, hoop op hetzelfde resultaat.