← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door irma.19711 maanden geleden

Menopauze Balans - eerlijke review na 2 maanden

Ik ben 55 en zat echt in de overgang: opvliegers overdag, 's nachts doorweekt wakker worden, humeur als een achtbaan. Na 2 maanden Menopauze Balans (2 capsules per dag) zijn de opvliegers veel minder. Niet helemaal weg maar van 10 per dag naar 2-3. Ik slaap beter en mijn humeur is stabieler. Voor mij een aanrader!
9
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat een mooi eerlijk verhaal, Irma! Van 10 opvliegers naar 2-3 per dag is een enorm verschil. Menopauze Balans bevat ingrediënten die specifiek gericht zijn op hormonale balans. Fijn dat het ook je slaap en stemming verbetert — die hangen allemaal samen. Blijf het nemen, veel vrouwen merken dat het effect na 3-4 maanden nog verder verbetert. Je bent een inspiratie voor anderen in dezelfde situatie! 💛

anja.19741 maanden geleden

Dit geeft me zoveel hoop! Ik zit er middenin en ga het bestellen. Die opvliegers maken me gek.

irma.19711 maanden geleden

Doe het! Geef het even de tijd, bij mij duurde het 3-4 weken voor ik echt verschil merkte. Maar daarna ging het snel.