← Terug
Menopauze Balans - eerlijke review na 2 maanden
Ik ben 55 en zat echt in de overgang: opvliegers overdag, 's nachts doorweekt wakker worden, humeur als een achtbaan. Na 2 maanden Menopauze Balans (2 capsules per dag) zijn de opvliegers veel minder. Niet helemaal weg maar van 10 per dag naar 2-3. Ik slaap beter en mijn humeur is stabieler. Voor mij een aanrader!
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat een mooi eerlijk verhaal, Irma! Van 10 opvliegers naar 2-3 per dag is een enorm verschil. Menopauze Balans bevat ingrediënten die specifiek gericht zijn op hormonale balans. Fijn dat het ook je slaap en stemming verbetert — die hangen allemaal samen. Blijf het nemen, veel vrouwen merken dat het effect na 3-4 maanden nog verder verbetert. Je bent een inspiratie voor anderen in dezelfde situatie! 💛