← Terug
Mijn eerlijke ervaring met de detox kuur
Ik wilde na de zomer even resetten en heb de detox gedaan. Het is een vloeibare kuur, twee soeplepels per dag, en een flesje ging er bij mij in ongeveer zes dagen doorheen. Ik deel even hoe het ging voor wie twijfelt.
De eerste twee dagen voelde ik me een beetje futloos, alsof mijn lijf op gang moest komen. Ik heb toen extra water gedronken en dat hielp. Vanaf dag drie voelde ik me juist lichter en had ik minder last van een opgeblazen gevoel.
Geen wondermiddel, maar voor mij een fijne manier om weer bewuster te beginnen. Benieuwd of anderen dezelfde ervaring hadden.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens15 dagen geleden
Wat waardevol dat je dit zo eerlijk deelt Monique. De detox is een vloeibare kuur, twee soeplepels per dag, en een flesje gaat er inderdaad in vijf tot zeven dagen doorheen, precies zoals jij beschrijft. Dat je lijf de eerste dagen op gang moet komen is heel normaal, en goed dat je extra water dronk. Ik schreef hier meer over ontgiften met deze superfood.
liesbeth.197414 dagen geleden
Dank voor je eerlijke verhaal Monique. Die eerste futloze dagen schrikten mij altijd af, maar zo weet ik dat het erbij hoort. Ik ga het na de zomer ook eens proberen.