← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door annelies.196413 dagen geleden

Mijn eerlijke ervaring met de Detox-kuur na twee weken

Beloofd is beloofd, hier mijn eerlijke ervaring met de Detox-kuur nu ik twee weken verder ben. Ik had er best hoge verwachtingen van en ook een beetje koudwatervrees, dus ik hou het zo eerlijk mogelijk. De eerste twee dagen merkte ik vooral dat ik vaker naar de wc moest, niks vervelends, gewoon dat mijn lijf op gang kwam. Ik neem twee soeplepels per dag en een flesje gaat er bij mij ongeveer in vijf tot zeven dagen doorheen. Wat me het meest opvalt is dat mijn buik minder opgezet aanvoelt en dat ik me 's ochtends net iets frisser voel. Geen wonderen, ik wil niks mooier maken dan het is, maar het bevalt. Wat ik lastig vond is de smaak in het begin, die is stevig. Met wat water erbij went het snel. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die de kuur hebben gedaan. Hebben jullie het herhaald na een tijdje of was een keer genoeg?
8
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

tilly.196613 dagen geleden

Dank voor je eerlijke verhaal Annelies. Ik heb de kuur in het voorjaar gedaan en had precies datzelfde frissere gevoel 's ochtends. Die smaak vond ik ook pittig, met wat extra water ging het prima.

annelies.196413 dagen geleden

Fijn dat je het herkent Tilly. En goed om te horen dat dat frissere gevoel bij jou ook echt was, ik twijfelde soms of ik het me inbeeldde.

lidwien.196812 dagen geleden

Heb jij de kuur op een speciaal moment gedaan, of gewoon doordeweeks? Ik vraag me af of je er rustig voor moet zitten in verband met dat vaker naar de wc.

annelies.196411 dagen geleden

Ik deed het gewoon doordeweeks Lidwien en dat ging prima. Dat vaker naar de wc viel bij mij echt mee, gewoon iets regelmatiger, geen haastklussen.

KatjaCallens12 dagen geleden

Wat waardevol dat je dit zo eerlijk deelt Annelies. De Detox is een vloeibare kuur, twee soeplepels per dag, en een flesje gaat er inderdaad in vijf tot zeven dagen doorheen, precies zoals jij beschrijft. Dat je lijf de eerste dagen wat op gang komt is heel normaal. Voldoende water erbij drinken maakt het net wat prettiger. Ik schreef hier meer over ontgiften met deze superfood.