Mijn eerlijke ervaring met de Detox-kuur na twee weken
Reageer
Log in om te reageren.
Dank voor je eerlijke verhaal Annelies. Ik heb de kuur in het voorjaar gedaan en had precies datzelfde frissere gevoel 's ochtends. Die smaak vond ik ook pittig, met wat extra water ging het prima.
Fijn dat je het herkent Tilly. En goed om te horen dat dat frissere gevoel bij jou ook echt was, ik twijfelde soms of ik het me inbeeldde.
Heb jij de kuur op een speciaal moment gedaan, of gewoon doordeweeks? Ik vraag me af of je er rustig voor moet zitten in verband met dat vaker naar de wc.
Ik deed het gewoon doordeweeks Lidwien en dat ging prima. Dat vaker naar de wc viel bij mij echt mee, gewoon iets regelmatiger, geen haastklussen.
Wat waardevol dat je dit zo eerlijk deelt Annelies. De Detox is een vloeibare kuur, twee soeplepels per dag, en een flesje gaat er inderdaad in vijf tot zeven dagen doorheen, precies zoals jij beschrijft. Dat je lijf de eerste dagen wat op gang komt is heel normaal. Voldoende water erbij drinken maakt het net wat prettiger. Ik schreef hier meer over ontgiften met deze superfood.