← Terug
Mijn eerlijke ervaring met krill olie na 3 maanden
Beloofd is beloofd, ik zou terugkomen met een update. Ik gebruik nu drie maanden krill olie, 2 per dag, vooral omdat mijn vrouw zich zorgen maakte over mijn hart en cholesterol.
Wat me opvalt: mijn vingers zijn 's ochtends minder stijf en ik heb het idee dat ik me wat helderder voel. Of dat toeval is durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik blijf het voorlopig gebruiken.
Wat ik fijn vind is dat je er geen vissmaak van terugproeft, dat was bij eerdere visolie wel anders. Benieuwd of anderen dit ook zo ervaren.
Reageer
Log in om te reageren.
kees.19565 dagen geleden
Dank voor je eerlijke verhaal Ron. Dat je geen vissmaak terugproeft is voor mij ook het grote verschil, daarom ben ik zelf ooit overgestapt.
KatjaCallens4 dagen geleden
Dank voor je update Ron, daar hebben andere leden echt wat aan. Wat je beschrijft over minder stijve vingers en dat heldere gevoel horen we vaker bij krill olie, mede door de omega 3 en het astaxanthine. En fijn dat de smaak je meevalt, 2 per dag is precies goed. Voor wie meer wil weten: 13 bewezen voordelen van krill olie. Blijf ons vooral op de hoogte houden.