← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door annet.196219 dagen geleden

Mijn eerlijke ervaring met Turbo Kurkuma na acht weken

Ik wil graag een eerlijk verhaal delen, want ik was echt een scepticus. Ik ben 58 en heb al jaren last van stijve knieen, vooral in de ochtend en bij traplopen. Van een vriendin hoorde ik over Turbo Kurkuma en ik dacht, baat het niet dan schaadt het niet. De eerste twee weken merkte ik eerlijk gezegd niks. Ik was al bijna van plan om te stoppen. Maar ergens rond week vier viel het me op dat die ochtendstijfheid minder werd. Ik neem twee capsules per dag bij het ontbijt. Nu, acht weken verder, ga ik makkelijker de trap op dan in jaren. Ik wil niks overdrijven en het is geen wondermiddel, maar voor mij maakt het verschil. Herkennen jullie dit, en hoe lang gebruiken jullie het al?
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

jan.vermeer19 dagen geleden

Herkenbaar verhaal, Annet. Ik ben 66 en had precies datzelfde met mijn knieen bij het traplopen. Bij mij duurde het ook een weekje of vier voordat ik iets merkte. Fijn dat je het eerlijk vertelt, ook dat eerste stuk dat je niks voelde.

annet.196218 dagen geleden

Wat fijn om te horen dat je het herkent, Jan. Ik dacht echt eerst dat het niks voor mij was. Blij dat ik doorgezet heb.

carla.b18 dagen geleden

Klinkt goed. Hoeveel neem je er per dag van, en neem je ze bij het eten of op een lege maag? Ik overweeg om ook te beginnen.

KatjaCallens17 dagen geleden

Fijn dat je dit deelt, Annet, en goede vraag Carla. Bij Turbo Kurkuma is twee capsules per dag bij een maaltijd inderdaad het advies. Het mooie is dat er gepatenteerd C3 Complex in zit met een hoog percentage curcumine, dus je hebt er weinig van nodig. Dat het rond week vier begon te werken klopt met wat veel leden ervaren, geef het even de tijd. Meer uitleg staat hier over hoe kurkuma helpt bij ontstekingen.