← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door petra.v14 dagen geleden

Mijn ervaring met de krill olie na 3 maanden

Ik was eerlijk gezegd best sceptisch toen ik begon met de Superba krill olie. Ik had al zoveel omega 3 potjes geprobeerd die niks deden. Maar na een tip van mijn zus toch maar besteld. Ik neem er twee per dag, altijd bij de lunch. De eerste maand merkte ik weinig, dat wil ik er eerlijk bij zeggen. Maar ergens rond week zes viel het me op dat ik 's ochtends minder stijf uit bed kwam. Vooral mijn knieen voelden soepeler op de trap. Geen wondermiddel hoor, ik loop nog steeds niet als een twintiger. Maar het scheelt genoeg dat ik gewoon doorga. En geen visboeren die de hele dag terugkomen, dat vond ik bij andere merken altijd zo vervelend. Iemand anders hier die de krill al langer gebruikt? Benieuwd of het effect blijft na een half jaar.
0
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

gerdien.195713 dagen geleden

Herkenbaar dat de eerste weken weinig gebeurt. Bij mij duurde het ook zeker een maand. Nu wil ik niet meer zonder, vooral voor mijn gewrichten.

sandra.198312 dagen geleden

Goed om te weten, ik ben pas twee weken bezig en dacht al dat het niks deed. Dan houd ik nog even vol.

KatjaCallens13 dagen geleden

Fijn om te lezen Petra, en goed dat je eerlijk bent over die opbouwperiode. Omega 3 uit krill wordt goed opgenomen en het effect komt inderdaad geleidelijk. Voor wie meer wil weten over wat krill precies doet: 13 voordelen van krill olie. En dat het bij jou zonder opboeren gaat is precies het verschil met goedkopere visolie.

petra.v12 dagen geleden

Dank Katja, interessant artikel! En ja dat opboeren was echt mijn grootste ergernis vroeger. Blij dat dat nu weg is.