← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door sandra.197929 dagen geleden

Mijn ervaring met de Turbo Detox kuur, een eerlijk verhaal

Ik zag hier al een paar keer vragen voorbijkomen over de Turbo Detox, dus ik dacht: ik deel gewoon mijn eigen ervaring. Ik had na een periode van veel uit eten en te veel wijntjes echt het gevoel dat ik toe was aan een reset. Voor wie het niet kent: het is een vloeibaar flesje, je neemt twee soeplepels per dag en het flesje maak je in ongeveer vijf tot zeven dagen op. De smaak is stevig en kruidig, dat moet ik er eerlijk bij zeggen, dus ik nam het met een half glas water erachteraan. Wende snel hoor. Wat het bij mij deed: de eerste twee dagen merkte ik weinig, maar daarna voelde ik me minder loom en zwaar. Ik ging ook bewuster eten in die week, dus ik weet niet of ik alles aan het flesje mag toeschrijven. Eerlijk is eerlijk. Maar het gaf me een goede kickstart om weer wat lichter te leven. Ik zou het niet elke maand doen, voor mij is het meer iets voor na een drukke of ongezonde periode. Benieuwd of anderen het ook zo ervaren, of juist heel anders?
7
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

diana.196629 dagen geleden

Dank voor je eerlijke verhaal. Ik heb de Turbo Detox vorig jaar gedaan na de feestdagen en had precies hetzelfde, die eerste dagen weinig en daarna wat lichter. De smaak vond ik ook pittig, met wat water erbij ging het prima. Voor mij ook echt iets voor na een zware periode.

carola.196529 dagen geleden

Na de feestdagen is inderdaad het perfecte moment. Ik twijfelde nog, maar zo klinkt het als iets wat ik ook wel een keer wil proberen. Goed om te weten dat die smaak went en dat je het gewoon met water kunt nemen.

KatjaCallens29 dagen geleden

Fijn dat je het zo eerlijk deelt @sandra.1979. En je zegt iets waardevols: het mooiste effect komt vaak van de combinatie, dat vloeibare flesje samen met bewuster eten en genoeg water. Zie het als een reset die je even op weg helpt, geen wondermiddel. Voor wie wil weten wanneer je lever een steuntje kan gebruiken: signalen dat je lever het zwaar heeft.