← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door jantine.vd1 maanden geleden

Mijn ervaring met Green Juice na 2 maanden

Ik wilde even delen dat ik nu 2 maanden Green Juice gebruik en echt verschil merk. Elke ochtend een schepje door mijn smoothie met wat bevroren fruit en het smaakt prima. Wat me opvalt: ik heb veel minder behoefte aan koffie na de lunch en mijn huid ziet er beter uit. Mijn man zegt dat ik er frisser uitzie haha. Aanrader voor wie twijfelt!
6
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

adrie.19561 maanden geleden

Herkenbaar! Ik merk ook dat ik minder trek heb in zoete tussendoortjes sinds ik Green Juice gebruik. Alsof mijn lichaam genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat fijn om te lezen Jantine! En Adrie, dat klopt helemaal. Als je lichaam voldoende micronutriënten binnenkrijgt, neemt die suikerbehoefte vaak af. Een schepje Green Juice door je smoothie is een makkelijke manier om extra groenten en superfoods binnen te krijgen. Meer over de voordelen van juicen lees je hier: 20 redenen om te beginnen met juicen. Blijf delen hoe het gaat!