← Terug
Mijn ervaring met Green Juice na 2 maanden
Ik wilde even delen dat ik nu twee maanden elke ochtend een schepje Green Juice door mijn smoothie doe. De eerste week merkte ik niet veel, maar nu heb ik echt meer energie overdag. Mijn huid ziet er ook beter uit volgens mijn man. Aanrader!
Reageer
Log in om te reageren.
sophie.19941 maanden geleden
Herkenbaar! Ik doe het ook door mijn smoothie, de smaak is dan prima. En inderdaad die energie — dat merkte ik ook na een paar weken pas.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat fijn om te lezen, Anja! Green Juice zit boordevol superfoods zoals spirulina, chlorella en tarwegras. Het is echt een makkelijke manier om je dagelijkse groenten binnen te krijgen. Een schepje door je smoothie is perfect! Hier staan nog meer redenen waarom juicen zo goed voor je is. Blijf het volhouden!