← Terug
Mijn ervaring met Turbo Probiotica na buikgriep
Na een flinke buikgriep in maart was mijn spijsvertering wekenlang van slag. Opgeblazen, onregelmatig, gewoon niet lekker. Een vriendin raadde me Turbo Probiotica aan, 2 per dag. Na zo'n twee weken merkte ik al dat het opgeblazen gevoel minder werd. Nu na twee maanden is alles weer normaal. Ik ben echt blij dat ik het geprobeerd heb.
Reageer
Log in om te reageren.
corrie.19531 maanden geleden
Herkenbaar! Na antibiotica was mijn spijsvertering ook helemaal van slag. Probiotica heeft me er ook doorheen geholpen. Fijn dat het bij jou ook zo snel werkte.
fleur.19931 maanden geleden
Na antibiotica is het inderdaad heel belangrijk om je darmflora weer op te bouwen. Ik heb dat ook ervaren. Goed dat je het deelt!
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat fijn om te lezen Truus! Na een buikgriep is je darmflora flink verstoord en dan kan probiotica echt het verschil maken om sneller te herstellen. Meer over waarom probiotica werkt