← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door carla.197529 dagen geleden

Mijn top 3 Organico producten na anderhalf jaar gebruik

Ik gebruik nu zo'n anderhalf jaar verschillende Organico producten en ik wilde even mijn persoonlijke top 3 delen. Misschien helpt het als je twijfelt waar je mee moet beginnen. **Nummer 1: Turbo Green Juice** Dit is mijn absolute favoriet. Elke ochtend een schepje door een glas water en ik begin de dag met een boost aan groenten en superfoods. Ik merk het meteen als ik het een paar dagen oversla: minder energie, minder fris gevoel. Voor mij is dit de basis van alles. **Nummer 2: Turbo Magnesium** Ik neem 2 per dag voor het slapen en het verschil in mijn slaapkwaliteit is groot. Ik val sneller in slaap en word uitgeruster wakker. Daarnaast heb ik minder last van spierkrampen, iets waar ik vroeger regelmatig mee kampte. **Nummer 3: Turbo Kurkuma** Mijn gewrichten voelen zoveel soepeler aan sinds ik dit gebruik. Ik neem 2 per dag bij het ontbijt. Vooral in de ochtend merkte ik vroeger stijfheid in mijn handen en knieen, en dat is nu echt een stuk minder. Eerlijke kanttekening: niet alles werkte even goed voor mij. Ik heb ook Krill Olie geprobeerd maar merkte daar persoonlijk minder van. Dat betekent niet dat het niet goed is, ik denk dat het per persoon verschilt. Wat is jullie persoonlijke top 3?
0
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens29 dagen geleden

Dankjewel voor dit eerlijke overzicht Carla! Ik waardeer het enorm dat je ook deelt wat voor jou minder werkte, want dat maakt je verhaal juist geloofwaardig. En je hebt helemaal gelijk: supplementen werken per persoon verschillend. Wat voor de een een gamechanger is, kan voor een ander minder merkbaar zijn. Die combo van Green Juice, Magnesium en Kurkuma is trouwens een heel sterke basis. Je dekt er energie, slaap en ontstekingsremming mee af. Voor wie meer wil lezen over waarom juicen zo goed werkt, heb ik dat hier uitgelegd.

bregje.vd26 dagen geleden

Tof dat je ook eerlijk bent over de Krill Olie Carla. Ik gebruik het zelf wel en merk er best veel van qua gewrichten, maar ik snap dat het per persoon verschilt. Mijn top 3 zou zijn: Krill Olie, Turbo Collageen en Turbo Kurkuma. Maar ik gebruik er eigenlijk vijf dus een top 3 maken is lastig ha.

danique_9328 dagen geleden

Leuk idee om een top 3 te delen! Bij mij zou het zijn: 1. Turbo Magnesium (absoluut nummer 1 voor mijn slaap), 2. Turbo Probiotica (mijn spijsvertering is zoveel beter), 3. Sweet Dreams (de perfecte aanvulling op magnesium voor het slapen). Ik gebruik nog geen Green Juice maar na al die positieve verhalen hier ga ik het eens proberen.

wim.196827 dagen geleden

Green Juice is zeker het proberen waard Danique! Ik was in het begin ook sceptisch, een poeder met groenten, tja. Maar na een week had ik het gevoel dat ik gewoon alerter en frisser was. Niks spectaculairs, gewoon een soort basis-energieniveau dat omhoog ging. Nu zou ik het niet meer willen missen.