← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door gerard.19641 maanden geleden

Na 3 jaar Turbo Vision: mijn ogen bedanken me

Goedemiddag, Ik wil even mijn ervaring delen met Turbo Vision, want ik gebruik het nu al ruim 3 jaar en ik ben er heel tevreden over. Even mijn verhaal: ik ben 62, gepensioneerd, en zit veel achter de computer. Lezen, nieuws volgen, puzzels maken online. Een paar jaar geleden begon ik last te krijgen van droge ogen en dat vervelende gevoel alsof er een waas voor zit, vooral aan het einde van de dag. Mijn oogarts zei dat het bij de leeftijd hoort en schreef oogdruppels voor. Die hielpen een beetje maar het bleef tobben. Via een kennis hoorde ik over Turbo Vision en dacht: laat ik het proberen, baat het niet dan schaadt het niet. De eerste weken merkte ik eerlijk gezegd niet veel. Maar na zo'n 6 weken had ik opeens door dat ik geen druppels meer nodig had. En dat wazige gevoel? Veel minder. Nu, 3 jaar later, neem ik trouw mijn 2 per dag en mijn ogen voelen gewoon goed. Ik kan weer uren lezen zonder last. Het is geen wondermiddel, maar voor mij heeft het echt verschil gemaakt. Zeker voor mensen die veel schermtijd hebben.
6
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

riet.19521 maanden geleden

Mooi om te lezen Gerard. Ik heb soortgelijke klachten en ga dit eens bespreken met mijn dochter die altijd mijn supplementen bestelt. Heb jij last gehad van bijwerkingen in het begin?

gerard.19641 maanden geleden

Nee Riet, helemaal geen bijwerkingen gehad. Gewoon 2 per dag bij het ontbijt, net als mijn andere supplementen. Het enige is dat je geduld moet hebben, het werkt niet van de ene dag op de andere.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat een fijn verhaal Gerard, dankjewel voor het delen! En goed dat je benadrukt dat het even duurt voor je resultaat merkt, dat is bij alle natuurlijke supplementen zo. Turbo Vision bevat onder andere luteine en zeaxanthine die je ogen beschermen tegen blauw licht van schermen. Dit artikel legt uit hoe dat precies werkt. Fijn dat het je zo goed helpt!

henk.brouwer29 dagen geleden

Ik gebruik Vision nu een halfjaar en herken wat je zegt over die droge ogen. Bij mij ook een stuk beter. Mijn vrouw is er ook mee begonnen na mijn verhaal.