← Terug
Na 3 maanden Krill Olie - mijn eerlijke ervaring
Lieve mensen, ik ben 73 en gebruik nu drie maanden Superba Krill Olie. Mijn huisarts zei dat mijn cholesterol iets te hoog was en ik wilde eerst iets natuurlijks proberen. Wat ik merk: mijn gewrichten voelen soepeler (ik fiets elke dag) en mijn huid is minder droog. Of het aan de cholesterol helpt weet ik pas bij de volgende bloedtest, maar ik voel me goed. Heel tevreden tot nu toe.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat fijn om te lezen, Diny! Krill olie is inderdaad heel goed voor zowel gewrichten als de huid dankzij de omega-3 vetzuren en astaxanthine. Benieuwd naar je volgende bloedtest! Mocht je meer willen lezen: 13 bewezen voordelen van krill olie. Fijn dat je zo actief blijft op je 73e, petje af! 🚴♀️
carla.b1 maanden geleden
Mooi verhaal! Mijn moeder is 71 en gebruikt het ook. Ze zegt dat haar knieën veel soepeler aanvoelen sinds ze ermee begon.
diny.19531 maanden geleden
Leuk om te horen van je moeder! Fietsen met soepele knieën is toch het mooiste wat er is 😊
ans.19571 maanden geleden
Ik gebruik het ook al een tijdje en merk hetzelfde. Vooral de huid is echt beter geworden. Minder droog in de winter.