← Terug
Na 3 maanden Krill Olie - mijn eerlijke review
Ik neem nu 3 maanden lang elke dag 2 capsules Superba Krill Olie en wil graag mijn ervaring delen. Mijn gewrichten voelen soepeler, vooral in mijn handen. Ik tuinier veel en merkte dat ik s ochtends minder stijf ben. Mijn huisarts zei ook dat mijn cholesterol iets gedaald is. Aanrader voor iedereen die twijfelt!
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat fijn om te lezen, Joke! Geweldig dat je gewrichten soepeler aanvoelen en dat zelfs je cholesterol verbeterd is. Krill Olie is echt een pareltje. Voor wie meer wil weten: wat is krillolie en waarom werkt het zo goed. Blijf genieten van het tuinieren!
ellen.verhoeven1 maanden geleden
Mooi verhaal Joke! Ik twijfel ook over Krill Olie erbij. Neem je ze s ochtends of s avonds?
joke.vdb1 maanden geleden
Ik neem ze s ochtends bij het ontbijt, 2 capsules. Dan vergeet ik het niet en het valt goed op mijn maag.