← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door mieke.198117 dagen geleden

Na 6 maanden Superba Krill Olie: mijn eerlijke review

Ik gebruik nu een half jaar Superba Krill Olie en vind het tijd voor een eerlijke review, want toen ik begon zocht ik zelf ook naar ervaringen van anderen. Ik begon ermee vanwege mijn stijve vingers 's ochtends en omdat ik vrijwel nooit vis eet. Ik neem 2 capsules per dag bij de lunch. Geen visburpjes, dat was voor mij een groot pluspunt, want daar had ik bij gewone visolie altijd last van. De eerste maand merkte ik weinig. Rond maand twee voelde mijn ochtendstijfheid minder, en dat is gebleven. Ik wil niet doen alsof al mijn klachten weg zijn, maar het scheelt merkbaar. Wat ik fijn vind is dat de capsules klein zijn en makkelijk weg te nemen. Voor wie geen vis eet zoals ik denk ik echt een aanrader, maar geef het wel even de tijd.
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

carla.b17 dagen geleden

Fijne review! Die visburpjes waren voor mij ook altijd de reden om met visolie te stoppen. Heb je daar bij krill echt geen last van?

mieke.198117 dagen geleden

Bij mij echt nul visburpjes, dat was voor mij de grootste verrassing. Daarom blijf ik het ook trouw gebruiken, anders was ik allang gestopt.

KatjaCallens16 dagen geleden

Goeie vraag Carla! Krill olie wordt over het algemeen beter verdragen en geeft veel minder snel die vis-nasmaak dan gewone visolie. Fijn dat het bij jullie zo goed bevalt. Meer lezen: 13 bewezen voordelen van krill olie.