← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door corrie.vd1 maanden geleden

Op mijn 72e begonnen met Magnesium - beter laat dan nooit

Mijn kleindochter studeert voeding en overtuigde me om Turbo Magnesium te proberen. Ik dacht: op mijn leeftijd, wat maakt het nog uit? Maar na 4 weken slaap ik beter en heb ik minder spierkrampen s nachts. Beter laat dan nooit!
8
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat een lief verhaal Corrie! Je kleindochter heeft helemaal gelijk. Magnesium is op elke leeftijd belangrijk en het is echt nooit te laat. Die nachtkrampen zijn een typisch teken van magnesiumtekort. Geweldig dat het na 4 weken al beter is! Lees ook: 10 verbluffende voordelen van magnesiumsupplementen.

corrie.vd1 maanden geleden

Dank Katja! Mijn kleindochter is heel trots dat ik naar haar luister. En ik ben blij dat het werkt!

henny.19611 maanden geleden

Prachtig verhaal! Ik ben 65 en begon ook pas recent. Beter laat dan nooit is zo waar. Die nachtkrampen zijn bij mij ook weg.