← Terug
Probiotica en mijn gevoelige maag — het werkt
Ik heb altijd een gevoelige maag gehad. Opgeblazen na het eten, krampen, onregelmatig. Sinds ik Turbo Probiotica neem, 2 per dag, is het zoveel beter. Het duurde twee weken voordat ik verschil merkte maar nu na drie maanden is het stabiel. Heel blij mee.
Reageer
Log in om te reageren.
dora.19601 maanden geleden
Herkenbaar! Ik had ook altijd een gevoelige maag. Probiotica heeft bij mij ook het verschil gemaakt. Het is alsof je darmen eindelijk in balans komen.
rinie.19591 maanden geleden
Precies dat gevoel Dora! Eindelijk normaal eten zonder angst voor krampen. Zo fijn.
KatjaCallens1 maanden geleden
Prachtig resultaat Rinie! Een gevoelige maag komt vaak door een verstoorde darmflora. Probiotica helpt om de goede bacteriën weer in balans te brengen. Drie maanden consistent gebruik is precies wat nodig is. Meer over probiotica