← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door petra.vd1 maanden geleden

Probiotica — mijn kind heeft minder buikpijn

Mijn zoontje van 7 had altijd buikpijn. Na overleg met de kinderarts zijn we begonnen met probiotica (kindervorm) en het verschil is ongelooflijk. Veel minder klachten!
8
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

janny.19531 maanden geleden

Wat fijn voor jullie! Mijn kleindochter had dit ook. Het is geweldig als je ziet dat zoiets simpels zoveel verschil maakt.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat een mooi resultaat Petra! Goed dat jullie het in overleg met de kinderarts hebben gedaan. Darmgezondheid bij kinderen is zo belangrijk. Janny herkent het ook. Voor volwassenen is probiotica ook essentieel, 2 per dag. Lees hier meer over een beginnershandleiding voor probiotica. Fijn dat je dit deelt!