← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door annemarie.19711 maanden geleden

Probiotica review — eindelijk geen buikklachten meer

Na jaren last te hebben van een gevoelige buik (opgeblazen, onregelmatig, buikkrampen na het eten) ben ik 3 maanden geleden begonnen met Turbo Probiotica.\n\nDe eerste 2 weken was het eerlijk gezegd iets erger. Ik las dat dat normaal kan zijn als je darmflora verandert. Maar daarna ging het stap voor stap beter.\n\nNu na 3 maanden: nauwelijks nog opgeblazen, regelmatiger, en ik kan eten zonder me af te vragen of ik er last van krijg.\n\nIk neem 2 per dag bij het ontbijt. Aanrader!
8
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

daphne.19931 maanden geleden

Die verergering in het begin had ik ook! Was bijna gestopt. Maar na 3 weken was het over en ging het steeds beter. Volhouden dus!

annemarie.19711 maanden geleden

Ja, doorzetten is de sleutel! Bij mij duurde het ook even maar nu wil ik niet meer zonder.

KatjaCallens1 maanden geleden

Fantastische review Annemarie! Dat initiële "erger worden" heet een Herxheimer-reactie en is normaal. Je darmflora verandert en dat kan even onrust geven. Fijn dat je hebt doorgezet! Na 3 maanden consistent gebruik heb je een stabiele nieuwe basis opgebouwd. Blijf het nemen voor onderhoud. Meer over waarom sommige probiotica niet werken.