← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door henk_tansen1 maanden geleden

Probiotica: skeptisch begonnen, nu overtuigd

Was altijd een twijfelaar over supplementen. Mijn vrouw overtuigde me om Turbo Probiotica te proberen vanwege mijn darmproblemen. Na 4 weken: minder opgeblazen gevoel, regelmatiger, en minder last na het eten. Neem nu dagelijks 2 capsules. Moet toegeven dat het werkt.
6
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat fijn om te lezen Henk! Sceptisch beginnen en dan zelf ervaren dat het werkt — dat is het mooiste bewijs. Je darmen hebben die goede bacteriën echt nodig, vooral als je spijsverteringsproblemen hebt. Meer hierover: Waarom de meeste probiotica niet werken

henk_tansen1 maanden geleden

Dat artikel ga ik lezen. Mijn vrouw had gelijk dus, moet ik toegeven 😄

marleen.vd.berg1 maanden geleden

Mijn man was ook zo! Nu pikt hij zelf zijn capsules als ik het vergeet klaar te leggen haha.

marlies.k1 maanden geleden

Herkenbaar! Was zelf ook sceptisch. Na 3 weken probiotica was het opgeblazen gevoel weg.