← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door daan_19921 maanden geleden

Review: Green Juice als vervanger van 5 kopjes koffie

Als startup-oprichter leefde ik op koffie. 5-6 kopjes per dag, jittery, slecht slapen, maag van slag. Moest iets veranderen. Ben overgestapt op 2 kopjes koffie + een schepje Turbo Green Juice in water 's ochtends. Na 3 weken: stabielere energie, geen crashes meer, en mijn maag is veel rustiger. Ik mis die koffie niet eens. Wie heeft ook koffie (deels) vervangen door Green Juice?
6
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hey Daan! Slim om van 5-6 kopjes terug te gaan naar 2 + Green Juice. Teveel cafeïne put je bijnieren uit en verstoort je cortisolcurve — vandaar de crashes en slechte slaap. De superfoods in Green Juice (spirulina, ginseng, matcha-sporen) geven een stabiele energieboost zonder de pieken en dalen. Je maag is dankbaar voor minder zuur. Meer over moeder natuurs energiedrank. Goed gedaan!

daan_19921 maanden geleden

Die cortisolcurve — dat verklaart waarom ik altijd om 15:00 crashte na een dubbele espresso om 14:00. Vicieuze cirkel! Bedankt voor de uitleg Katja.

wouter_19891 maanden geleden

Ik was ook een koffiejunkie (8 kopjes...) en ben nu op 2 + Green Juice. Het verschil in slaapkwaliteit is enorm. En overdag ben ik stabieler. Win-win.

bea.19681 maanden geleden

Van 6 kopjes koffie naar 2 + Green Juice was ook mijn transitie. Eerste week was lastig (cafeïne-ontwenning) maar daarna zoveel beter.