← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door henk.bakker1 maanden geleden

Review: Krill Olie voor oudere wielrenners

Als 62-jarige racefiets-fanaat merk ik dat herstel langer duurt dan vroeger. Na een rit van 80km had ik dagen last van mijn knieën. Ben 2 maanden geleden begonnen met Superba Krill Olie (2 capsules per dag). Het verschil is merkbaar — ik herstel sneller en mijn knieën protesteren minder na een lange rit. Mijn cardioloog vond het ook een goed idee vanwege de omega-3 voor het hart. Andere 60-plussers hier?
7
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Henk! Mooi dat je op 62 nog zulke ritten maakt — chapeau! Krillolie is inderdaad uitstekend voor zowel de gewrichten als het hart. De omega-3 vetzuren (EPA/DHA) verminderen de ontstekingsreactie na intensieve inspanning, en de fosfolipiden zorgen voor snelle opname. Goed dat je cardioloog het ook ondersteunt. Blijf fietsen en luister naar je lichaam! Meer info: bewezen voordelen van krillolie.

henk.bakker1 maanden geleden

Dank Katja! Dat van die fosfolipiden wist ik niet. Mijn volgende rit van 100km komt eraan, ben benieuwd of het herstel nog beter gaat.

sanne.vd1 maanden geleden

Ik ben 58 en loop marathons. Krill Olie is ook mijn go-to voor de knieën. Fijn dat je cardioloog het ondersteunt — de hartvoordelen zijn ook bewezen.

ingrid.19761 maanden geleden

Als 60-plusser herken ik dit volledig. Gebruik het nu 4 maanden en het verschil is dag en nacht. Herstel na een fietstocht duurde 3 dagen, nu 1 dag.