← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door joop.v1 maanden geleden

Review Superba Krill Olie: stijve handen na het klussen

Ik ben 64 en altijd bezig, in de tuin en in mijn werkplaats. Het probleem was dat mijn handen en vingers na een dag klussen behoorlijk stijf aanvoelden, vooral de ochtend erna kon ik ze bijna niet bewegen. Mijn vrouw neemt al jaren van alles van Organico en zij zette mij aan het proberen van Superba Krill Olie. Ik was er nuchter in, ik verwacht nooit veel van dat soort dingen. Na ongeveer een maand merkte ik dat die ochtendstijfheid minder werd. Niet helemaal weg, maar wel duidelijk minder, ik kan in de ochtend mijn handen weer soepel gebruiken. Ik neem er twee per dag van, bij de lunch omdat iemand hier tipte dat het met wat vet beter opneemt. Voor de omega 3 zit ik nu goed en de soepelere gewrichten zijn een mooie bonus. Ik blijf het voorlopig gebruiken. Zijn er meer mannen hier die het voor hun gewrichten nemen?
0
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

wim.h1 maanden geleden

Fijne eerlijke review. Ik neem Superba Krill Olie ook voor mijn gewrichten, vooral mijn knieen na het fietsen. Bij mij duurde het ook ongeveer een maand voor ik verschil voelde.

KatjaCallens1 maanden geleden

Dank voor je eerlijke review Joop, daar hebben andere leden echt iets aan. Dat de ochtendstijfheid minder werd na een maand klinkt heel logisch, de omega 3 en het astaxanthine in de krill doen hun werk rustig maar gestaag. Voor wie zich afvraagt wat krillolie precies is, dat legde ik hier uit.