← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door corina.19651 maanden geleden

Review Turbo Kurkuma: minder stijve vingers in de ochtend

Ik beloofde een tijdje terug een update te geven, dus bij deze mijn eerlijke review van de Turbo Kurkuma na ruim drie maanden gebruik. Ik ben 61 en had s ochtends altijd stijve, gevoelige vingers, vooral rond de knokkels. Vervelend als je een pot open wil draaien of gewoon je handen wil gebruiken. Ik neem twee capsules per dag bij de lunch, want bij het ontbijt vergat ik het steeds. De eerste weken merkte ik eerlijk gezegd niet zoveel en ik was sceptisch. Maar ergens rond week vijf of zes viel het me op dat de ochtendstijfheid minder lang duurde. Waar mijn handen vroeger het eerste uur echt onwillig waren, komt dat nu veel sneller op gang. Ik wil niet doen alsof alles weg is, want dat zou niet eerlijk zijn. Op koude of vochtige dagen voel ik het nog steeds. Maar het is duidelijk minder dan voorheen, en dat scheelt me in mijn dagelijkse dingen. Wat ik ook fijn vind is dat het gewoon een natuurlijk product is en geen zware medicatie. Ik ga er voorlopig zeker mee door. Zijn er hier meer mensen die kurkuma voor hun gewrichten nemen, en na hoelang merkten jullie iets?
0
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Dank voor je eerlijke review Corina, juist dat je zegt dat het op koude dagen nog speelt maakt het geloofwaardig. Kurkuma werkt langzaam maar gestaag op ontstekingen, en rond week vijf of zes iets merken past precies bij wat we vaker horen. Voor wie hier meer over wil lezen: kurkuma bij artritis.

roos.19721 maanden geleden

Ik neem de kurkuma nu ook zo n twee maanden voor mijn vingers en herken je verhaal. Bij mij hielp het ook om ze bij de lunch te nemen, bij het ontbijt vergat ik het steevast. Fijn dat je een update gaf.