← Terug
Superba Krill Olie na vier maanden: mijn eerlijke review als scepticus
Ik ben Stef, 64, en ik ben van huis uit een echte scepticus als het om supplementen gaat. Mijn vrouw gebruikt van alles uit deze community en ik deed daar altijd wat lacherig over. Tot ik zelf last kreeg van stijve handen en vingers na een dag klussen.
Ze drong aan dat ik de Superba Krill Olie eens zou proberen. Puur om van het gezeur af te zijn ben ik begonnen, twee per dag bij het eten. Ik hield er eerlijk gezegd niks van verwacht.
De eerste maand voelde ik niks en dacht ik, zie je wel. Maar ergens in de tweede maand merkte ik dat ik in de ochtend minder dat stramme gevoel in mijn handen had. Nu, vier maanden verder, kan ik na een dag in de tuin of aan de auto veel makkelijker mijn handen bewegen dan voorheen.
Ik blijf een nuchtere man en ik weet dat dit geen wondermiddel is. Maar voor mij is het verschil groot genoeg dat ik ze gewoon blijf nemen. Bij deze dus een eerlijke review van iemand die het echt niet wilde geloven.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens20 dagen geleden
Wat een eerlijke review, Stef, daar houd ik van. Fijn dat je handen na een dag klussen weer soepeler voelen. Krill werkt bij veel mensen juist zo, rustig opbouwend over de weken. Voor wie nieuwsgierig is wat krill precies is, ik legde het hier uit.
adri.h20 dagen geleden
Herkenbaar Stef, ik was ook zo iemand die er niet in geloofde. Twee per dag, en na een paar maanden toch blij verrast.