← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door adri.h27 dagen geleden

Superba Krill Olie review: stijve handen na het klussen een stuk beter

Ik ben 63 en altijd veel met mijn handen bezig geweest, vroeger in de bouw en nu nog volop klussen in en om het huis. De laatste jaren merkte ik dat mijn handen en vingers na een dag werken flink stijf en soms pijnlijk werden. Vooral s ochtends kostte het moeite om ze goed te bewegen. Mijn vrouw gebruikt al langer producten van Organico en tipte me de Superba Krill Olie voor de omega 3. Ik was eerlijk gezegd sceptisch, ik ben niet zo een supplementenman. Maar ik ben het gaan proberen, twee per dag bij het ontbijt. Na een week of drie merkte ik dat die ochtendstijfheid minder werd. Niet weg, maar wel duidelijk minder, en ik kan s ochtends sneller weer normaal aan de slag. Of het nou de krill is of toeval, ik hou het voorlopig aan, want voor mij werkt het. Ik zet dit hier neer voor de mannen die stiekem meelezen. Je hoeft je er niet voor te schamen om zoiets te proberen. Ik was de grootste twijfelaar en ben nu blij dat ik het gedaan heb.
0
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens27 dagen geleden

Wat goed dat je dit deelt Adri, en welkom. Je bent echt niet de enige man die hier stilletjes meeleest, dus fijn dat je de stap zet. Mooi dat de ochtendstijfheid minder werd, dat hoor ik vaker bij de krill olie en de omega 3 daarin. Voor wie meer wil weten, ik zette de voordelen van krill olie op een rij. Blijf het vooral even volhouden, dan weet je het zeker.

wim.h27 dagen geleden

Als medeklusser herken ik dit helemaal Adri. Ik had na een dag in de tuin ook altijd stijve handen, en sinds ik de krill neem is dat een stuk beter. Twee per dag bij het eten, simpel vol te houden. Goed dat je erover begint, mannen doen dat veel te weinig.