← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door ineke.19731 maanden geleden

Sweet Dreams — mijn redding bij slaapproblemen

Ik wil even mijn ervaring delen want ik ben echt blij met Sweet Dreams.\n\nAl 2 jaar sliep ik slecht. Lag vaak tot middernacht wakker, werd moe wakker, de hele dag door die mist heen. De huisarts bood slaappillen aan maar daar wilde ik niet aan.\n\nNa 10 dagen Sweet Dreams (2 per dag) merkte ik voor het eerst dat ik binnen een halfuur in slaap viel. Nu, na 6 weken, slaap ik gemiddeld 7 uur en word fris wakker. Het is geen magie, maar het verschil is groot.\n\nAanrader voor iedereen die slecht slaapt maar geen medicijnen wil.
8
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

toos.19501 maanden geleden

Wat fijn om te lezen! Ik herken die mist overdag zo goed. Ben nu 2 weken bezig met Sweet Dreams en merk ook al verschil bij het inslapen.

ineke.19731 maanden geleden

Ja het duurt even voor je het echt merkt, maar dan is het verschil groot. Volhouden!

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat een mooi verhaal Ineke! En herkenbaar voor zoveel mensen. Fijn dat je geen slaappillen nodig had en dat Sweet Dreams voor jou werkt. De valeriaan en passiebloem in Sweet Dreams helpen je lichaam om op een natuurlijke manier tot rust te komen. Consistentie is daarbij de sleutel, en dat doe je duidelijk goed. Meer over natuurlijk beter slapen.