← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door koen.devries1 maanden geleden

Testo Power als sales manager met volle agenda

Hi allen! Ik ben 37 en merk dat mijn energie en drive minder zijn dan een paar jaar geleden. Drukke vergaderdagen, veel reizen, en thuis ook nog actief willen zijn. Gebruik nu 6 weken Testo Power (2 capsules bij ontbijt). Merk meer mentale scherpte en mijn trainingen in de sportschool gaan beter. Niet spectaculair maar consistent. Iemand anders met kantoorwerk die het gebruikt?
3
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hi Koen! Herkenbaar verhaal — veel mannen rond de 35-40 merken dat de testosteronspiegel geleidelijk daalt. De adaptogenen in Testo Power (ashwagandha, fenegriek) ondersteunen je lichaam bij het behouden van een gezond niveau. Consistent gebruik is key, dus goed dat je dat doet. Tip: combineer het met voldoende slaap en strength training voor het beste effect. Mocht je ook last hebben van stress, kijk dan eens naar manieren om je energieniveau te verhogen.

dirkjan_19821 maanden geleden

Ik gebruik het nu 3 maanden. De eerste weken subtiel maar nu merk ik echt verschil in de gym. Deadlift is 10kg omhoog gegaan.

koen.devries1 maanden geleden

Nice! 3 maanden is inderdaad wat ze aanraden voor het volle effect. Ik ga doorzetten.

wouter_19891 maanden geleden

Ben 41 en ook sales. Begonnen vanwege de middagdips. Na 2 maanden voel ik me scherper in vergaderingen. Aanrader!