← Terug
Turbo Green Juice review: ik gebruik het al jaren elke ochtend
Tijd voor een eerlijke review, want ik gebruik de Turbo Green Juice nu al heel wat jaren en ik krijg er geregeld vragen over. Ik ben 68 en begon er ooit mee omdat ik gewoon te weinig groente binnenkreeg. Koken voor jezelf schiet er nog weleens bij in.
Elke ochtend roer ik een schepje door een glas water. Ik vind het zelf prima van smaak, lekker fris, en het is zo klaar. Dat is voor mij de grootste winst geweest: het kost geen moeite, dus ik hou het al jaren vol. Al die goede voornemens met verse sappen persen strandden bij mij altijd op het gedoe en de afwas.
Wat het me brengt? Ik voel me er in de ochtend fris door en het is een rustig idee dat ik in ieder geval een basis aan groenten binnen heb. Ik combineer het soms in een smoothie met wat fruit, maar puur door water is het ook gewoon lekker.
Voor wie twijfelt: begin gewoon en maak er een vast ochtendmoment van. Dat volhouden is het halve werk. Ik heb er in ieder geval geen spijt van na al die tijd.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens22 dagen geleden
Dank je voor deze fijne review, Wilma. Je raakt precies de kern: het beste supplement is het supplement dat je volhoudt. En dat het je zo makkelijk afgaat na al die jaren zegt genoeg. Fijn dat je een vaste basis aan groenten binnenkrijgt.
corina.196522 dagen geleden
Wat herkenbaar, Wilma. Dat gedoe met sappen persen en de afwas was bij mij ook altijd de reden dat het niet lukte. Sinds de Turbo Green Juice lukt het me wel om het vol te houden, gewoon een schepje door water en klaar.