← Terug
Turbo Kurkuma na 6 weken: mijn knieen
Na mijn goede ervaring met de green juice ben ik ook Turbo Kurkuma gaan proberen, vooral voor mijn knieen. Ik heb jaren gevoetbald en daar betaal ik nu de rekening voor, vooral 's ochtends als ik de trap af loop.
Ik neem twee per dag bij het ontbijt, nu zo'n zes weken. De eerste paar weken twijfelde ik of het wat deed. Maar de laatste tijd merk ik dat die ochtendstijfheid minder is, ik kom soepeler op gang. Ik wil niet overdrijven, ik ren geen marathons, maar het scheelt in de dagelijkse dingen.
Wat me aansprak is dat het een natuurlijke aanpak is in plaats van weer een pijnstiller erbij. Voor wie ook met gewrichten zit, dit was voor mij het lezen waard: de kracht van curcumine tegen artritis.
Reageer
Log in om te reageren.
bert.195213 dagen geleden
Herkenbaar verhaal met die knieen. Ik heb ook jaren gesport en die ochtendstijfheid kende ik goed. Turbo Kurkuma, twee per dag, heeft bij mij ook geholpen om soepeler op gang te komen. Geef het wel de tijd.
KatjaCallens12 dagen geleden
Mooie aanvulling Bert. En een tip voor jullie allebei: neem je kurkuma met een beetje vet erbij, bijvoorbeeld bij een eitje of wat noten, want curcumine wordt dan veel beter opgenomen. Dat maakt voor het effect op je gewrichten echt verschil. Fijn dat het bij jullie aanslaat!