← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door guus.19611 maanden geleden

Turbo Magnesium review na 2 maanden

Ik wilde even mijn ervaring delen met Turbo Magnesium. Ben nu 2 maanden bezig en het verschil is best opvallend.\n\nVoorheen werd ik vaak wakker rond 3-4 uur 's nachts en kon dan niet meer in slaap komen. Nu slaap ik door tot de wekker gaat, bijna elke nacht. Mijn vrouw zegt dat ik ook minder onrustig lig.\n\nDe spierkrampen in mijn kuiten zijn ook een stuk minder. Ik had daar vooral last van na het fietsen. Nu kan ik een rondje van 30 km doen zonder dat ik 's avonds last krijg.\n\nIk neem 2 per dag, eentje bij het ontbijt en eentje voor het slapen.
7
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

els.19691 maanden geleden

Herkenbaar! Ik ben net begonnen met magnesium, hopelijk krijg ik dezelfde resultaten. Die spierkrampen na het fietsen ken ik ook.

guus.19611 maanden geleden

Geef het een paar weken Els, bij mij duurde het zo'n 10 dagen voor ik echt verschil merkte bij het slapen.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat fijn om te lezen Guus! De combinatie van beter slapen en minder krampen horen we heel vaak. Magnesium speelt bij beide een grote rol. Goed dat je het op twee momenten neemt, dat is ideaal voor een constante spiegel. Meer over het belang van magnesium.