← Terug
Ervaringen & ReviewsGeplaatst door ineke.vd1 maanden geleden

Turbo Probiotica - resultaat na 6 weken

Even een update! Ik begon 6 weken geleden met Turbo Probiotica omdat ik veel last had van een opgeblazen gevoel na het eten. 2 capsules per dag, consequent genomen. Het verschil is echt merkbaar. Minder opgeblazen, regelmatiger en ik heb ook het gevoel dat ik meer energie heb. Aanrader!
7
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat fijn om te horen, Ineke! 6 weken is precies de periode waarin je echt resultaat gaat merken bij probiotica. De darmflora heeft tijd nodig om zich te herstellen. Dat je ook meer energie voelt klopt: een gezonde darm neemt voedingsstoffen beter op. Blijf het gebruiken! Meer info: de 7 grootste voordelen van probiotica 🌿

stijn_19901 maanden geleden

Mooi! Ik gebruik het nu 3 maanden en het opgeblazen gevoel is echt bijna helemaal weg. Eerste weken merkte ik nog niet zoveel, maar doorzetten loont.

ineke.vd1 maanden geleden

Fijn om te horen dat het bij jou ook zo werkte! Ik had inderdaad na 2 weken al een beetje verbetering maar na 4-6 weken ging het echt hard.