← Terug
Als verpleegkundige over Turbo Magnesium
Ik werk in het ziekenhuis en zie dagelijks patiënten met magnesiumtekort. Zelf neem ik Turbo Magnesium (2 capsules 's avonds) omdat ik door de wisselende diensten slecht slaap. Het verschil is merkbaar: ik slaap dieper en heb minder spierspanning in mijn nek en schouders. Vanuit mijn medische achtergrond kan ik zeggen dat magnesium echt onderschat wordt.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Dank je voor dit waardevolle perspectief, Corina! Het is fijn als iemand met medische achtergrond dit bevestigt. Magnesium is inderdaad betrokken bij meer dan 300 enzymatische processen in het lichaam en toch heeft naar schatting 60% van de Nederlanders een tekort. Vooral bij wisselende diensten is goede slaap extra belangrijk. Meer lezen: 10 verbluffende voordelen van magnesium 🏥
nathalie.b1 maanden geleden
Fijn om dit van een verpleegkundige te horen! Ik twijfelde nog maar ga het nu zeker proberen.
corina.vd1 maanden geleden
Doen! Geef het een paar weken en je zult het merken. Vooral als je spierspanning hebt.