β Terug
Eiwitrijke snacks voor tussendoor β deel je favorieten
Na een training heb ik altijd trek. Mijn go-to snacks: Griekse yoghurt met noten, gekookte eieren, of een banaan met pindakaas. Simpel en snel. Wat eten jullie na het sporten?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Goede post Thijs! Na het sporten is eiwit inderdaad essentieel voor herstel. Tip: voeg wat noten toe aan je Griekse yoghurt voor gezonde vetten erbij. En vergeet je Green Juice niet β die helpt je lichaam sneller herstellen met extra vitaminen en mineralen.
thijs.vd1 maanden geleden
Green Juice na het sporten, goeie tip! Ga ik toevoegen aan mijn post-workout routine.
peter_19791 maanden geleden
Banaan met pindakaas is ook mijn favoriet! Snel, goedkoop en lekker. Soms doe ik er havermout bij.
lisanne_19911 maanden geleden
Na yoga eet ik graag een handvol amandelen met een paar dadels. Geeft energie zonder zwaar te zijn.