← Terug
Eiwitten na het zwemmen - wat eten jullie?
Ik zwem 3x per week en merk dat ik na het zwemmen echt honger heb. Wat is het beste om daarna te eten voor herstel? Ik wil spiermassa behouden (ik ben 66).
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Mooie vraag, Dick! Na het zwemmen is eiwit inderdaad belangrijk voor spierherstel. Goede opties: kwark met fruit, een boterham met kipfilet, of een smoothie met een schepje Turbo Collageen erin — dat ondersteunt niet alleen je spieren maar ook je gewrichten. Voor 66-plussers is voldoende eiwit extra belangrijk om spiermassa te behouden. Meer: de rol van collageen bij spiermassa 🏊